Bestuur Willem III zoekt nieuwe penningmeester
De tweede zittingsperiode van onze penningmeester zit erop daarom zijn we op zoek naar iemand die deze functie wil gaan invullen voor onze prachtige club. De penningmeester is binnen het bestuur verantwoordelijk voor het financiële beleid van de vereniging, de financiële gezondheid van de vereniging, de begroting en de financiële verslagen. De administratie is volledig gedigitaliseerd.
De belangrijkste taken zijn :
- Het afhandelen en opstellen van facturen
- Het opstellen en bewaken van de jaarlijkse begroting
- Het toezicht houden op het financieel beleid
- Het financieel jaarverslag
- Het binnen halen van subsidies
- Het onderhouden van contact met de leden van de vereniging en vooral met diverse commissies binnen de vereniging (HEAD-, sponsor-, kascommissie etc.).
Voor de functie van de penningmeester zoeken wij iemand die:
- Het mooi vindt om deze belangrijke post te vervullen voor Willem III
- Over analytisch vermogen beschikt en zakelijkheid weet te combineren met verenigingsgevoel
- Vertrouwd is met financieel management en wet- en regelgeving in Nederland
- Stevig in de schoenen staat als het gaat om het bewaken van ons aller geld
De penningmeester is natuurlijk belangrijk onderdeel van het bestuur die gezamenlijk de dagelijkse leiding over de club hebben. Het bestuur bestaat nu uit 8 personen en vergadert gemiddeld 1x per maand.
Heb je interesse in de functie van penningmeester bij roeivereeniging Willem 3 of wil je meer over deze rol weten neem dan contact op met Friedeke Voss (mail penningmeester@willem3.nl of telefonisch (06-20201996) of Gerrit Blom (voorzitter@willem3.nl).